Porota 2016

 

otradovec.png

Tomáš Otradovec

Již dvacet let působí na různých kreativních a řídících pozicích v reklamních agenturách. Jako kreativní řiditel získal řadu ocenění a je členem Art Directors' Club. V současné době je Creative Producer a partner ve společnosti Toaster Pictures, která na loňských Cannes Lions získala za svůj reklamní spot Bronzového lva.
marcos.png

Hugo Marcos

Vystudoval cestovní ruch a je zkušeným event plannerem. V roce 2008 začal pracovat v týmu prvního ročníku filmové festivalu ART&TUR v Portu, jehož výkonným ředitelem se stal v roce 2014. Nově je také výkonným ředitelem Mezinárodního festivalu filmu a literatury v Trofě -  CINETROFA.

 
kammel.png

Alexander Kammel

Je ředitelem CIFFT, Mezinárodního výboru festivalů s tematikou cestovního ruchu, dále festivalu Cannes Corporate Media & TV Awards, spoluvlastníkem agentury Filmservice International a šefredaktorem čtvrtletníku Film + Video.
klein-(1).png

John Doe

Jeden z uskupení dvou kamarádů, kteří se potkali na filmové škole v New Yorku. Působí bezmála 18 let po celém světě. Za celou dobu působnosti posbírali nespočet cen a ocenění, mj. hlavní cena v Cannes v roce 2007, dále pak na festivalech v Buenos Aires, San Sebastian, London Adversiting Festival. Mimo reklamních spotů točí ještě dokumenty a krátké filmy.

 
pomothy.png

Martin Pomothy

Zakladatel a majitel Česko-Slovenské filmové databáze (ČSFD), nejznámější sociální sítě pro filmové fanoušky. Tento jeden z nejznámějších portálů, který nabízí kompletní přehled premiér, profilů tvůrců, možnost komentovat a hodnotit fanoušky či sledovat statistiky a diskuse, si získal za svou existenci několik ocenění. V roce 2011 společnost získala v soutěži Kříšťálová Lupa 1. místo v kategorii zájmové weby. V kategorii All Star obsadila 4. místo, za giganty Google, Seznam.cz či iDnes.

gallego-(1).png

Miguel Gallego

Miguel Gallego má v oblasti destinačního marketingu desetiletou zkušenost. Během své kariéry pracoval jak v institucích zaměřených na městský turismus, později se zabýval turismem i na regionální a národní úrovni. Od roku 2012 pak působí jako vedoucí marketingové komunikace v Evropské komisi cestovního ruchu, která sídlí v Bruselu. Řídí zde marketingové aktivity a pomáhá členům národních turistických organizací propagovat Evropu jako destinaci na zdrojových vzdálených trzích. Přispívá také do mnoha publikací a výzkumných prací zaměřených na destinační marketing či rozvoj cestovního ruchu.

Partneři festivalu

Mpmr CzechTourism Karlovy VARY Karlovarský kraj Cifft